viernes, 26 de abril de 2013

HOME DE COLOR

HOME DE COLOR
Jérôme Ruillier

Jo, home de color quan vaig néixer era negre. Vaig créixer sent negre. Si prenc el sol,o tinc por, o estic malalt, segueixo sent negre. Mentre que tu home blanc, vas néixer de color rosa, si prens el sol et poses vermell, si tens fred et tornes blau, i si estàs malalt et poses groc . ¿I tu em dius a mi home de color?
Malgrat que la pell negra també té diferents pigmentacions, aquest llibre posa de manifest que blanc i negre són en definitiva colors, així doncs tots som homes de color.
Un àlbum en to crític, encara que ple d'humor i tendresa.
Un conte-poema transmès de generació en generació per la tradició oral africana contra les expressions racistes, els signes de domini econòmic i cultural i que qüestiona els prejudicis i les idees preconcebudes.
A partir de 5 anys. 

http://www.editorialjuventud.es/3358-8.html 

No hay comentarios: