AREA DE
COMUNICACIÓ I REPRESENTACIÓ
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
OBSERVACIONS
|
LLENGUATJE ORAL
|
|
|
|
|
|
|
NECESITATS
DE COMUNICACIÓ
|
|
|
|
|
|
|
Manifesta
sentiments.
|
|
|
|
|
|
|
Es
preocupa pels demés.
|
|
|
|
|
|
|
Parla
amb la comunitat educativa.
|
|
|
|
|
|
|
Gesticula
quan parla.
|
|
|
|
|
|
|
COMPRENSIÓ
|
|
|
|
|
|
|
Compren
les explicacions.
|
|
|
|
|
|
|
EXPRESSIÓ
ORAL
|
|
|
|
|
|
|
Pregunta
si no entén alguna cosa.
|
|
|
|
|
|
|
Té
un bon vocabulari.
|
|
|
|
|
|
|
Utilitza
un llenguatge fluït.
|
|
|
|
|
|
|
Memoritza
cançons, poesies etc.
|
|
|
|
|
|
|
Inventa
històries i les explica.
|
|
|
|
|
|
|
Utilitza
expressions de cortesia.
|
|
|
|
|
|
|
PRONUNCIACIÓ
|
|
|
|
|
|
|
S’entén
el que diu.
|
|
|
|
|
|
|
Alguns
sons tenen dificultat per a ell/ella.
|
|
|
|
|
|
|
LLENGUATGE
ESCRIT
|
|
|
|
|
|
|
CONEIXEMENT
I SIGNIFICAT
|
|
|
|
|
|
|
Diferència
escriptura i dibuixos.
|
|
|
|
|
|
|
INTERES
CAP A LA LECTURA
|
|
|
|
|
|
|
Comprèn
les narracions llegides pel mestre.
|
|
|
|
|
|
|
Mira
llibres i fa que llig, S’ho inventa.
|
|
|
|
|
|
|
Fa
hipòtesis del que llig.
|
|
|
|
|
|
|
ESCRIURE
|
|
|
|
|
|
|
Reconeix
el seu nom escrit.
|
|
|
|
|
|
|
Sap
reproduir-lo sense model.
|
|
|
|
|
|
|
Reconeix
algunes lletres.
|
|
|
|
|
|
|
PLÀSTICA
|
|
|
|
|
|
|
Necessita
orientació i guia per a treballar.
|
|
|
|
|
|
|
Fa
cas a les indicacions del mestre.
|
|
|
|
|
|
|
Dibuixa
persones i cases.
|
|
|
|
|
|
|
Pinta
sense eixir-se.
|
|
|
|
|
|
|
MUSICA
|
|
|
|
|
|
|
Fa
sons d’animals.
|
|
|
|
|
|
|
Li
agrada escoltar musica.
|
|
|
|
|
|
|
Li
agrada tocar instruments.
|
|
|
|
|
|
|
Li
agrada cantar.
|
|
|
|
|
|
|
Segueix
el ritme de les cançons.
|
|
|
|
|
|
|
EXPRESSIO
CORPORAL
|
|
|
|
|
|
|
Expressa
emocions amb gestos.
|
|
|
|
|
|
|
Imita
bé els moviments i desplaçaments.
|
|
|
|
|
|
|
RELACIONS,
REPRESENTACIO DE L’ESPAI
|
|
|
|
|
|
|
Diferencia
característiques d’objectes.
|
|
|
|
|
|
|
Reconeix
figures geomètriques.
|
|
|
|
|
|
|
Col·loca
els objectes amb percepció de l’espai
|
|
|
|
|
|
|
Compara
quantitats (més, menys..).
|
|
|
|
|
|
|
Compta
fins 10 sense errors.
|
|
|
|
|
|
|
Estarà
valorat de 1 a 5, segons el grau de aceptació de l’enunciat. 1 seria el menor
grau d’aceptació i 5 el major grau.
No hay comentarios:
Publicar un comentario